Sevişme Vahşeti

(Yazım yanlışların toplandiğı ve birleşip bir cümle kurulduğu mit tarafından bulundu.

Buraya yazdıkça kendimi iyi hissediyorum…tabi yanlızca gerçekleri.. burda okuduğum bi hikaye beni çok etkiledi ve bende yazmalıyım diye düşündüm…çünkü yaşadıklarımda ve hissettiklerimde yanlız olmadığımı anladım… çok önce yaşadığım bir ilişkimi unutamadığım bi ilişkimi anlatacağım…banka ilişkilerimi yürüten bankacı bayan çok çekici ve çok sexsiydi.ancak onun masasına oturduğumda bakmaya bile cesaret edemiyor ve soru sorarsa yüzüne bakıyordum.o esnadada göğüslerini hafızama alıyor ve saç ve boynunu iyice süzüyordum..bu bayan beyaz tenli yeşil gözlü ve uzun boyluydu.biraz borsa işi danışıyor azda olsa borsaya bu bayanla konuşmanın hatrına hisse senedi alıyordum.kazancı açıkcası umrumdada değildi.söz maçlara geldi..bende o da aynı takımı tutuyorduk.bir gün isterse ankaranın maç izlenebilecek güzide yerlerinden çiftliğe gidebileceğimizi söyledim.olabilir dedi ve bi hafta sonu ayarlamamı istedi.bahçelievlerde oturuyordu ve ben o hafta sonunu iple çekiyordum.pazar günü saat 17 de aradım…çok özür diledi ve şehir dışından gelen arkadaşı olduğundan gelemeyeceğini söyledi ve ben o anda dünyam yıkıldı.mecburen sorun değil dedim ve başka bir hafta sonu gideriz dedim ve bu böylece tam 2 ay salladı benim hissettiklerimi siz anlayın.umudumu kesmiştim.bir gün tlf çaldı arayam oydu.sinemayı severmisin dedi? evet ama niye sordun dedim…bilet alırmısın ikimize dedi.olur dedim ve yerli bir film için bilet aldım.çok tatlı giyinmişti.yani kendine kadınsı ve dişilik katmasını o grileşmiş ciddi işinden sıyrılmış daha sexsi bi bayan olmuştu.film e girdiğimizde tabiki arka sıralar tercihimdi…eli yanıbaşımdaydı ve onun elide yanıbaşımdaydı ve tutmak istiyor ama tutamıyordumm..filmden sonra arabada giderken bi büfenin önünde durmamı istedi.ben arabadayken o büfeden epey bira almıştı.çok şaşırmıştım ve her insanın görüntüsünün arkasında çok farklı kişiler olabileceği gerçeği bir kez daha ıspatlamıştı kendini.senin evine sür dedi.konuşması ve tavırları tamamen değişmişti.eve geldik ancak hala tedirgindi..1,2…üç derken baya rahatlamıştı.sonra yanıma geldi….beni istiyorsun değilmi dedi.evet te böyle düşünmemiştim dedim.nasıl istiyordun peki dedi…söyleyeceklerim onu gücendirebilir ve kendisini basit hissetmesini sağlar diye sustum.sadece hayal ettiğim biriydin ve o hayalim gerçekleşmek üzere deyince …dudağıma yumuldu…nefessiz kalırcasına öpüyordu…ben de karşılık veriyordum.dili ağzımın içinde dolanıyordı ve yanıyordu alev alev bunu hissedebiliyordum..yatağıma geldiğimizde o da bende çıplaktık…ve sarmaş dolaş sırt üstü yattı ve ben hemen göbeğini yalamaya başladım…titriyordu ve inliyordu…aşağıya yavaş yavaş iniyordum ki birden banyoya girmek istiyorum dedi ve banyoda duş alırken yanına girdim birlikte fiskiyenin aldında hem öpüşüyor hem duş alıyorduk.kurulanarak tekrar yatağıma geçtik..sırt üstü yattı ve göğüslerinden öpmeye başladım…harikasın diyordu…arada fısıltılı bi sesle ‘’süper offff ahh” diyordu ve ben aşağılara iniyordum.bacaklarını karnına doğru çekti ve amı olduğu gimi karşımdaydı.hemen yalamaya başladım dilimi içine sokuyordum ve sıcak bir alev dalgasını hissediyordum…ve inlemeye vaşladı iki eli ile başımı tutup bastırıyor ve boşalıyordu …ve o tahrik edici sözleri devam ediyordu.” harikasın aşkım devam et …sik artık …bu kelimeleri günlerdir peşinde olduğum birinden duymak beni iyice delirtmişti ve daha fazla beklemeden sikimi dayadım..yavaşça soktum …içi çok sıcaktı harikaydı ve gidip gelmeye onu inletmeye başlamıştım…..posizyon değiştirelimmi dedim nasıl istersen dedi ve arkasını dönerek domaldı..kendisi yastığı başına koydu ve yastığın kenarlarından elleriyle tuttu ve bu arada ben belinden iki elimle tutuyor hızlanmış vaziyette dikiyordum o artık zevkin doruklarındaydı ve bağırıyor ses çıkmasın diyede yastığı kendi başına bastırıyordu.sonunda patlamaya 1 sn kala çıkardım ve beline sırtına boşaldım…o da eliyle yeter yeter dur lütfen diyordu… aradan 20 dk geçti ve tekrar yapma isteğim i geri çevirmedi.onu üzerime çıkardım ve göğüslerini yalayarak siktim.harika sikişiyordu..eve gitmekten vazgeçti ve gecenin ilerleyen saatlerine kadar tüm pozisyonları yaptık.sabah çok erken kalkarak tekrar yaptık.sonra onun evine erkenden gittik.iş kıyafetini giymesi ve işe yetişmesi için acele ediyorduk…harika bir gündü.şimdi evliyim.onu bazen çok özlüyorum….Benimle hikayesini paylaşacak arkadaşlar yazarsa sevindirebilirim realist ve abartısız hikayeler olursa sevinirim…

Yorumlar